lørdag 18. september 2010

Forskjellige Typer Drager





Her har jeg fire forskjellige typer drager som jeg har tegnet.
Den øverste dragen er den de aller fleste tenker på når de hører ordet drage. Det er den nyere versjonen av drage, den som brukes i filmer og bøker nå for tiden.
Deretter har vi en Wywer, en drage med bare to ben og ett par vinger. Det er de som er ment å ha spist elefanter.
Drage nr. tre er noe jeg fant på å tegne bare for moro skyld. det er en kinesisk drage med to hoder. Den var gøy å tegne :-)
Lengst ned har vi en ordentlig kinesisk drage, med alle de karakteristiske kjennetegnene. Men uansett hvordan jeg gjør det, blir det alltid mer enn 81 drageskjell.

1 kommentar:

  1. Hei, fin blogg. Ser ut som du liker drager. Vil du sjekke bloggen min, den heter http://dragerbloggen.blogspot.com/

    SvarSlett