lørdag 1. juni 2013

Min russefrakk

Det har nettopp vært russetid, og siden jeg ikke  viste frem noen bilder av frakken min i fjor, tenkte jeg att jeg kunne gjøre det i år i stedet. 
Nedenunder ser dere derfor noen bilder av frakken min.


Dette er fremsiden av frakken min.


Dette er baksiden av frakken min, som viser en tegning av Toothless fra filmen "How to Train Your Dragon". Over står teksten "Night Fury" i runeskrift.


Er han ikke søt?


En sort enke. Hvorfor ikke?


Dette er "V" fra filmen/ tegneserien "V for Vendetta"


Solembum er en karakter fra "Arvtageren triologien", som ikke ble en triologi, av Christopher Paolini.


Da jeg tegnet russefrakken min hadde jeg ganske nylig kommet over det fantastiske nettstedet "Pottermore," så derfor tegnet jeg meg slik som brukernavnet mitt får meg til å tenke at jeg hadde sett ut.


Når man snakker om Harry Potter; her er en tegning av Dødstalismanene.


Her er litt sot, som forekommer i enkelte Studio Ghibli filmer.


Og til slutt har vi en liten Hiro Nakamura, fra tv-serien "Heroes."
Han sier "Yatta!" som er japansk for "Jeg gjorde det!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar