onsdag 6. oktober 2010

Skriftoppgaven, sluttprodukt




Vi ble nettopp ferdige med skriftoppgaven vi hadde i design og arkitektur, og dette ble sluttproduktene mine.
På det øverste bildet har jeg skrevet ord i kun minuskler uten mellomrom med forskjellig type blekk. Det var gøy. Jeg skrev masse rart som ikke gir noen mening, og ettersom det er så liten skrift og jeg har så uleselig håndstil er det umulig å se hva jeg har skrevet.
Det andre bildet skulle være en forside av en bok om runer, og dette er hva jeg så for meg. Brukte her aqarell. Jeg malte i bakgrunnen helt tilfeldige runer, mens i dragen står det faktisk hva jeg ser for meg at boka bør hete. Hvis det er noen som er såpass rar at de kan runealfabetet(som meg) så gir teksten faktisk litt mening. Bare les fra hode til hale :-P
Det siste bildet er det jeg ble mest fornøyd med. bokstaven H som er i midten står for Hagdy, som er mellomnavnet mitt, og navnet på farmoren min. Bokstaven er pyntet i urnestil. Det er tre drager, eller ormer, som slinger seg rundt bokstaven. Jeg brukte brunt og sort blekk for å skape litt variation og skygge.

2 kommentarer:

  1. Flott med en så forklarende tekst:)

    SvarSlett
  2. Da har jeg kommet meg inn på bloggen din :) Morro å se hvor mye forskjellige stilarter du mestrer så godt. Likte forslaget ditt til framside på bok, og bildet med alle de uleselige orda i var skikkelig stilig. veldig mye i det bildet.

    tonetroill

    SvarSlett